Profile deelt grootschalig klantenonderzoek op ondernemersdag

Profile ondernemersdag Robert Sinke, Paul van den Acker, Annemieke Deveer,

Op 20 september 2016 hield Profile Car & Tyreservice haar landelijke ondernemersbijeenkomst. Profile Car & Tyreservice is de grootste en snelst groeiende onafhankelijke auto-serviceketen van Nederland. De organisatie heeft 163 vestigingen door heel Nederland en bestaat uit zelfstandige ondernemers.

Onder het thema “Proud to be Profile” kwamen deze ondernemers bij elkaar in de Fabrique in Maarssen. Dagvoorzitter Jack van Gelder ging met diverse gasten in discussie over actuele zaken zoals:

  • de kracht van de Profile-organisatie; ‘retailen wat is dat eigenlijk?’
  • de ontwikkelingen in de markt: ‘duurzaamheid en connectiviteit’
  • de maximale commerciele ondersteuning vanuit het hoofdkantoor: ‘de rol van de formuledesk en de regiomanager’
  • de zakelijke klant: ‘hoe overtreffen we zijn verwachtingen?’

Samen met Paul van den Acker (Hoofd Formule, Marketing en Online) nam ik deel aan een expertpanel. Wij vertelden over het in de zomer van 2016 uitgevoerde imago-onderzoek in de onderhoudsmarkt. Wat zeggen klanten over de markt van auto-onderhoud, de diverse organisaties daarbinnen, maar vooral over Profile dienstverlening? Klanten hebben geen groot vertrouwen in de markt van onderhoud, maar zijn juist wel heel positief over Profile. Profile-klanten zijn positief over de uitgevoerde werkzaamheden, voelen zich geen nummertje en geven aan dat Profile ‘voor iedereen’ is; niet de goedkoopste, maar wel betrouwbaar!

Geen wonder dat deze ondernemers “Proud to be Profile” zijn.

Voor een sfeerimpressie zie onderstaande Profile ondernemerskrant.

Share: