Loyaliteit in het digitale tijdperk

PVKO klantgericht

Op 26 mei j.l. heb ik samen met Peter Bot en Rob Brosens van het Platform voor Klantgericht Ondernemen een boardroomsessie georganiseerd. In deze sessie namen directieleden van diverse organisaties het thema klantgericht ondernemen onder de loep. Op dit event waren 6 boardroomleden uit diverse branches te gast bij Ricoh Nederland. Zij bogen zich o.a. over de vraag: “Is echte klantenbinding (loyaliteit) en het creëren van onderscheidend vermogen eenvoudige of lastiger in het digitale tijdperk?”. 

Ervaringen werden vrij uitgewisseld met het doel elkaar te inspireren en scherp te houden. De discussie heeft geleid tot verrassende nieuwe inzichten. Zie voor meer informatie onderstaand verslag.

Bent u ook geïnteresseerd om deel te nemen aan een boardroomsessie? Kijk dan op de site van PVKO http://www.pvko.nl/klantgericht-ondernemen-in-de-boardroom of neem contact met mij op voor meer informatie.

Share: